Bagarens resa

I går lämnade BagarEn det gråkalla Göteborg för många månader av äventyr i varmare länder. Förhoppningsvis kommer det innebära ett och annat reportage om bröd på andra sidan jorden, men det innebär ju oundvikligen också att BagarTvå står ensam kvar med surdegarna. För att råda bot på det kommer Baktakt att bjuda in en rad olika Jästbagare i brödbaken framöver, för  att baka sina favoritbröd och tillfälligt ta BagarEns plats. Olidligt spännande!

4 svar to “Bagarens resa”

  1. BagarEn Says:

    Olidligt spännande var ordet… Vad ska bakas bakas och av vilka? Är i Hong Kong nu och enda bakade jag ätit var en intetsägande vaniljkrämskaka. Inte sett man surdeg ännu. Ha det!

  2. Leni Riefenstahl Says:

    Jag ställer alltid upp som gästbagare!!

  3. Viveca Says:

    Jätteroligt att hitta din blogg. Jag bakar nästan bara glutenfria surdegsbröd men inspirationen från din blogg gör att jag nu kommer att blanda lite olika surdegar för att se hur det funkar.
    Grattis till en fin-roliga blogg, jag gillar baktakterna.

Lämna en kommentar